Відділ освіти, молоді та спорту Хустської районної державної адміністрації

"Літературний квест -2018"

Літературний квест  - одна зі сходинок до реформи школи

Ми живемо в умовах високого розвитку інформаційного поля, тому потрібно постійно отримувати нові знання. Сьогодні ми розуміємо: бути гарним професіоналом, означає бути в постійному пошуку, зростанні, розвитку. Праця педагога відрізняється високою мобільністю, надзвичайною складністю, вимагає від нього глибоких та різнобічних наукових, професійних знань, умінь, навичок, що становлять основу професійної компетентності.

Широке й ефективне впровадження інноваційних методик в навчально-виховний процес сприяє підвищенню його якості, зацікавленості учнів і викладачів, є важливою стадією процесу реформування традиційної системи освіти в контексті глобалізації. Однією з таких методик, яка вчить знаходити необхідну інформацію, піддавати її аналізу, систематизувати і вирішувати поставлені завдання є методика web-квестів.

Один із таких літературних квестів „Мандруємо Карпатами. Експрес-життєпис Гуци (Венеліна) Юрія” був проведений 13 лютого на базі Сокирницького закладу загальної середньої освіти. Учасниками його були члени творчої групи вчителів української мови та літератури Хустського району.

Ініціаторами такого цікавого дійства були Н.Подолей, методист Хустського РМК та заступник директора Сокирницького закладу загальної середньої освіти з виховної роботи, вчитель історії Н.Гечка, яка підготувала презентацію на тему  „Як історик я - космополіт”. Співдоповідачами виступили М.Гайович, вчитель української мови та літератури Липчанського закладу загальної середньої освіти, – презентація  „Не забував і рідні Карпати”; Г.Шимон, вчитель Крайниківського закладу загальної середньої освіти, – презентація на тему „Педагогічні погляди Ю.Венеліна”. Шкільний бібліотекар О.Сава оформила книжково-ілюстраційну виставку „Воскреситель духу слов’янського: Юрій Гуца-Венелін”.

Сюжет літературного квесту видався напрочуд цікавим ще й тому, що крім споглядання презентацій, учасники працювали в команді (групи “Нарцис” і ”Жирянка”), змагалися, використовуючи різні види завдань, а саме: пошукові, дослідницькі, аналітичні, творчі.

  1. використання інформаційних технологій для вирішення професійних завдань;
  2. самонавчання та самоорганізація;
  3. навички командного вирішення проблем;
  4. вміння знаходити декілька способів вирішення проблемної ситуації.

Захід пройшов напрочуд цікаво й нестандартно. Запрошені педагоги, зігріті гостинною і дружньою атмосферою господарів школи (директор Мандзюк В.П.), ще довго обмінювалися думками.

Таким чином, „граючись” у квест, учасники не тільки вчаться, але і створюють освітні ресурси, які в подальшому можна використовувати у своїй діяльності.

 С. Довганич, голова творчої групи



« повернутися до списку новин