Оцінювання учнів в НУШ: складнощі та рішення
Оцінювання учнів – це складне завдання для вчителів, особливо коли мова йде про оцінювання учнів за програмою Нової української школи. Проте, це завдання надзвичайно важливе, оскільки дозволяє зрозуміти рівень сформованості здобутих учнями умінь та навичок. Для досягнення цієї мети використовуються різні методи формувального оцінювання, які допомагають визначити успішність дитини на основі певної кількості балів за її старання.
26 квітня в актовій залі КУ «Центр професійного розвитку педагогічних працівників Хустської міської ради» зустрілися вчителі зарубіжної літератури закладів освіти Хустської МТГ, щоб обговорити «плюси» і «мінуси» використання різних технік формувального оцінювання, апробованих під час уроків у 5 класах НУШ.
Людмила Булак, консультант Центру, показала колегам, які техніки формувального оцінювання найкраще підходять для учнів 5 класу, і надала їм можливість спробувати їх на практиці.
Після цього відбулося обговорення переваг та недоліків такого оцінювання. Кожен з присутніх знайшов для себе щось нове та корисне, і розповів своїм колегам про власний досвід викладання в НУШ.