Нові виклики та можливості: професійна спільнота вчителів готується до 2023/2024 н.р
29 серпня в актовій залі КУ "ЦПРПП" відбулось засідання професійної спільноти вчителів зарубіжної літератури "Упевнено крокуємо до нового навчального року", на якому обговорювались важливі питання, що полегшать роботу освітян.
Людмила Булак, консультант Центру, ознайомила колег із змістом навчальних програм та календарного планування для 6 класу НУШ, над якими плідно попрацювала творча група спільноти. Кожен учитель отримав готові нормативні документи із зарубіжної літератури для роботи в НУШ.
Гричка Наталія Іванівна, голова професійної спільноти, учитель зарубіжної літератури Хустської ЗОШ І-ІІІ ступенів #4, звернула увагу присутніх на методичні рекомендації щодо викладання предмету зарубіжної літератури у 2023-2024 навчальному році.
Молнар Марина Дмитрівна, учитель зарубіжної літератури Хустської ЗОШ І-ІІІ ст. #2, поділилася з колегами досвідом впровадження реформи НУШ в 5 класі. Вона продемонструвала присутнім свої напрацювання з учнями-нушенятами; розповіла про доступні сайти та додатки, якими користувалася під час уроків; показала різноманітні цікаві методи навчання, апробовані її учнями.
Перший крок до нового навчального року зроблено.
Також відбулася онлайн зустріч фахівців психологічної служби закладів освіти Хустської ТГ. Обговорювали актуальні питання організації роботи психологічної служби у 2023/2024 н.р.
Оксана Пригара спеціаліст Управління освіти релігій та у справах національностей наголосила на плануванні роботи, правильному веденні документації, кадровому потенціалі спільноти.
Юлія Шеверя модератор зустрічі, психолог Центру професійного розвитку педагогічних працівників, звернула увагу учасників на важливості психологічного супроводу учасників освітнього процесу, просвітницьку роботу з вчителями стосовно ознак дітей, які перебувають у стані стресу чи травми, механізму перенаправлення та алгоритму надання першої психологічної допомоги.
Марина Олексій фахівець консультант Інклюзивно ресурсного центру нагадала про рівні підтримки, що прописані у висновках про комплексну психолого-педагогічну оцінку розвитку особи, які обов'язково слід враховувати під час організації інклюзивного навчання. Наголосила на вчасному проведенні засідань команд супроводу та складанні індивідуальних програм розвитку.
Ефективно пройшли традицій серпневі зустрічі професійних спільнот учителів біології, хімії та трудового навчання. У форматі круглого столу обговорено ключові аспекти викладання природничих дисциплін у 2023-2024 н.р., переваги НУШ, проблеми та шляхи їх вирішення.