Управління освіти, релігій та у справах національностей ініціювало важливий освітній діалог на тему «Формування освітньої траєкторії учнів: роль батьків і закладів освіти»
Управління освіти, релігій та у справах національностей ініціювало важливий освітній діалог на тему «Формування освітньої траєкторії учнів: роль батьків і закладів освіти». Захід має на меті сприяти активній співпраці між школами, батьками та закладами професійної й профільної освіти задля усвідомленого вибору подальшого навчання здобувачів освіти.
Зустріч провела начальниця управління освіти, релігій та у справах національностей Хустської міської ради Олеся Калинич, яка ознайомила присутніх з актуальною мережею закладів освіти Хустської територіальної громади, окреслила основні підходи до формування класів і навчальних груп, а також презентувала проєкт оновленої освітньої мережі, що враховує потреби учнів 7–9 класів, виклики сьогодення та стратегічні напрямки розвитку освіти громади.
У заході взяли участь керівники закладів загальної середньої освіти та батьки учнів 7–9 класів, які виявили зацікавлення в можливостях подальшої освітньої траєкторії для своїх дітей. Важливою частиною зустрічі стала презентація освітніх можливостей закладів фахової передвищої та професійної освіти, що функціонують на території громади.
Свої навчальні заклади представили:
• Олександр Липчей, директор Закарпатський лісотехнічний фаховий коледж;
• Іван Подолей, директор Хустський Професійний Ліцей;
• Віктор Бабич, директор Хустського медичного фахового коледжу.
Також учасники діалогу мали можливість дізнатися більше про профільне навчання у закладах загальної середньої освіти громади. Презентації провели:
• Віра Губаль, директор Нижньоселищенський ліцей Хустської міської ради ;
• Богдана Чегіль, директор Сокирницький ліцей ;
• Віталій Рішко, директор Хустський ліцей N3 ;
• Вікторія Борка, директор Хустський ліцей №5 Хустської міської ради ;
• Мирослав Шкробинець, в.о. директора Хустський багатопрофільний ліцей ім.І. Магули ;
Учасники освітнього діалогу отримали вичерпну інформацію щодо навчальних програм, умов вступу, профільних напрямків, матеріально-технічної бази, а також переваг кожного з представлених закладів. Захід став важливим кроком до формування свідомого, вмотивованого вибору учнями своєї освітньої траєкторії, а також підкреслив вагому роль партнерства між батьками, школами та громадами в сучасному освітньому просторі.